چراغ روشن شطرنج ایران

«آچــــــــمز»
چراغ روشن شطرنج ایران
به قلم استاد "محمد زارعی"

جام جهانی 2017


Levon Aronian  Chess World Cup
آرونیان، قهرمان جام جهانی

همه از یک خانواده ایم


ااا











ا

بخش ایران در سایت نتایج

اپلیکیشن های شطرنج

ا
چس 24 [شطرنج 24]
یک اپلیکیشن عالی شطرنجی
Chess24 Application
ا


 بازی با مگنوس کارلسن
Play Magnus Application


 پلی چس آنلاین 

PlayChess Application

 فریتس (نسخه اندروید) 

اپلیکیشن فریتز شطرنج


استوکفیش

Stockfish Application

چس:  آی او اِس - اندروید

 Chess.com Application 


فالوچس:  آی او اِس - اندروید

Follow Chess Application


شطرنج شردر 

Shredder Chess Application

تاکتیک های شطرنج (iOS) 

Chess Tactics Application


ساعت شطرنج
آی او اِس - اندروید

Chess Clock Application
سایر اپ های شطرنجی

سه باور غلط در شطرنج

سه باور غلط درباره ی شطرنج
برگردان از "رامان رامتین"

نابغه ی دوران



الکساندر آلخین، نابغه ی دوران

با تشکر از "غلامرضا خواجویی نژاد"

اینستاگرام آچمز
گشایش پارسی



گشایش پارسی

به کوشش "مهدی دوستکام"

آچمز در آپارات

Chess.com

چس بمب

تست

پیام های تبریک شما به مدال آوران ایرانی

 
پیام های تبریک شما
به مدال آوران نوجوان ایرانی

آخرین پیام: سیدخلیل موسوی از لاهیجان   



سیدخلیل موسوی از لاهیجان (استان گیلان) دوست عزیزم آقای پویا ایدنی و سرکار خانم ساراسادات خادم الشریعه، کسب مدال های جهانی ارزشمند توسط شما و موفقیت های سایر عزیزان، که بی شک تنها حاصل برنامه ریزی صحیح، تلاش مستمر و توانمندی تان است را به شما و خانواده های محترمتان صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

محمد رضوانی از تهران (استان تهران) کسب عنوان نائب قهرمانی جهان را به دوست عزیزم، پویا ایدنی و همچنین خانواده محترم تبریک و تهنیت عرض می کنم. سرکار خانم ساراسادات خادم الشريعه کسب مدال برنز مسابقات شطرنج نوجوانان جهان را به شما دوست عزيزم و خانواده محترمتان تبريک مي گويم و موفقيت هاي بيشتري را براي شما آرزومندم.

فرهاد، فرید و صدرا قهرمانی از بوکان (استان آذربایجان غربی) کسب عنوان نائب قهرمانی جهان توسط استاد بین المللی پویا ایدنی و ششمی مسابقات توسط استاد فیده نیما جوانبخت که حاصل تلاش های شبانه روزی شما عزیزان است را به کلیه ی جامعه ی شطرنجبازان نوجوان ایران تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ماهان صابری از قائمشهر (استان مازندران) با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر خدمت جناب آقای مهدی پور به خاطر پوشش خبری بسیار خوبی که از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان داشتند، کسب مقام نائب قهرمانی جهان را به جناب استاد پویا ایدنی و مقام سوم قهرمانی جهان را به سرکار خانم ساراسادات خادم الشریعه تبریک عرض می نمایم. به امید کسب افتخارات بیشتر برای ایران در سال های آینده

محمدحسین شمسی از اراک (استان مرکزی) استاد عزیز، پویای دوست داشتنی کسب مدال نقره ی جهانی را که نشان از لیاقت و توانایی کم نظیرتان است را به شما و خانواده ی محترمتان صمیمانه تبریک می گویم. سرکار خانم سارا سادات خادم کسب مدال برنز جهان را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک می گویم. جناب آقای شاهین لرپری زنگنه جایگاه ارزشمند چهارم جهان را به شما تبریک می گویم. سرکار خانم درسا درخشانی جایگاه ارزشمند پنجم جهان را به شما تبریک می گویم.

شاهین کوهستانی از دوبی (امارات متحده عربی) با سلام و درود فراوان به همه بچه های ایران و با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان، دوست عزیزم پویا ایدنی تبریک فراوان به خاطر کسب مدال جهانی که نشان از لیاقت توست.

محمدرضا افشاری از تهران (استان تهران) جناب آقای الشن مرادی، مربی ارزنده تیم ملی نوجوانان ایران مدال های ارزشمند کاروان شطرنج ایران را خدمت جنابعالی و جامعه شطرنج ایران صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

سروناز حیرانی مقدم از ونکوور (کانادا) کسب مدال ارزشمند برنز رده ی سنی زیر 14 سال دختران را به دوست عزیزم سارا خادم و همچنین کسب مدال بسیار ارزشمند نقره ی رده ی زیر 16 سال پسران را به آقای پویا ایدنی و خانواده ی محترم ایشان تبریک عرض می کنم. به امید موفقیت های روز افزون این دو شطرنج باز با آتیه کشورمان

علی ولی زاده از قائمشهر (استان مازندران) دوست عزیز جناب آقای استاد پویا ایدنی عزیز، کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات رده سنی زیر 16 سال جهان که حاصل استعداد ناب ایرانی و تلاش و سخت کوشی شما و مربیان و خانواده محترمتان می باشد را به جامعه اندیشمندان ایران زمین صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

پگاه قائم مقامی از تهران (استان تهران) سرکار خانم درسا درخشاني کسب مقام ارزشمند و تحسين برانگيز پنجم جهان را به شما و خانواده محترم تبريک مي گويم. به اميد موفقيت هاي بيشتر شما دوست عزيزم

پگاه قائم مقامی از تهران (استان تهران) سرکار خانم ساراسادات خادم الشريعه کسب مدال برنز مسابقات شطرنج نوجوانان جهان را به شما دوست عزيزم و خانواده محترمتان تبريک مي گويم. و موفقيت هاي بيشتري را براي شما آرزومندم.

محمدامین طباطبایی از تهران (استان تهران) کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان را به ساراسادات خادم و همچنین خانواده محترم تبریک عرض می کنم. با آرزوی توفیقات روز افزون

امیرکیا فکری از آستارا (استان گیلان) دوست عزیزم پویا ایدنی کسب مدال ارزشمند نقره در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم.

محمدامین طباطبایی از تهران (استان تهران) کسب عنوان نائب قهرمانی جهان را به دوست عزیزم، پویا ایدنی و همچنین خانواده محترم تبریک و تهنیت عرض می کنم.

کاوه قاضی الشریف از تهران (استان تهران) دوست عزیزم پویا ایدنی کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در کشور برزیل که حاصل تلاش بی وقفه شماست را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

پیام تبریک خود را به آدرس Mahdipour_reza@yahoo.com ارسال نمایید
خواهشمند از درج پیام تبریک در بخش اخبار کوتاه سایت خودداری فرمایید



ارسال شده در مورخه : دوشنبه، 7 آذر ماه، 1390 توسط admin  پرینت
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 سومی ایران در بازیهای جهانی کارگران 2017  [ شنبه، 27 خرداد ماه، 1396 ] 885 مشاهده
 مارک دوورتسکی درگذشت  [ دوشنبه، 5 مهر ماه، 1395 ] 1647 مشاهده
 کیهان ورزشی شماره 3048 - 30 خرداد 94  [ شنبه، 30 خرداد ماه، 1394 ] 1352 مشاهده
 سارا سادات خادم، دختر سال قاره آسیا  [ سه شنبه، 17 شهريور ماه، 1394 ] 3197 مشاهده
 پخش زنده تصویری قهرمانی بانوان جهان  [ دوشنبه، 22 آبان ماه، 1391 ] 4485 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب