چراغ روشن شطرنج ایران

«آچــــــــمز»
چراغ روشن شطرنج ایران
به قلم استاد "محمد زارعی"

جام جهانی 2017


Levon Aronian  Chess World Cup
آرونیان، قهرمان جام جهانی

همه از یک خانواده ایم


ااا











ا

بخش ایران در سایت نتایج

اپلیکیشن های شطرنج

ا
چس 24 [شطرنج 24]
یک اپلیکیشن عالی شطرنجی
Chess24 Application
ا


 بازی با مگنوس کارلسن
Play Magnus Application


 پلی چس آنلاین 

PlayChess Application

 فریتس (نسخه اندروید) 

اپلیکیشن فریتز شطرنج


استوکفیش

Stockfish Application

چس:  آی او اِس - اندروید

 Chess.com Application 


فالوچس:  آی او اِس - اندروید

Follow Chess Application


شطرنج شردر 

Shredder Chess Application

تاکتیک های شطرنج (iOS) 

Chess Tactics Application


ساعت شطرنج
آی او اِس - اندروید

Chess Clock Application
سایر اپ های شطرنجی

سه باور غلط در شطرنج

سه باور غلط درباره ی شطرنج
برگردان از "رامان رامتین"

نابغه ی دوران



الکساندر آلخین، نابغه ی دوران

با تشکر از "غلامرضا خواجویی نژاد"

اینستاگرام آچمز
گشایش پارسی



گشایش پارسی

به کوشش "مهدی دوستکام"

آچمز در آپارات

Chess.com

چس بمب

تست

پیام های تبریک شما به قهرمانان کشور


پیام های تبریک شما
به قهرمانان نوجوان کشور



 مقام کشوری را به دوستان خوبم نازنین اکبری، درسا درخشانی، محدثه علیجانزاده، کیمییا مرادی، نادیا باقری، هانیه خلجی، مینو عسگری زاده و میترا حجازی پور تبریک صمیمانه می گویم و از خداوند متعال موفقیت روز افزون شما را خواستارم. (کیمیا قاضی الشریف - تهران)

 جناب آقای حمید شریعت پناهی بنده نیز به نوبه خود موفقیت بلامنازع شاگردان جنابعالی را به جامعه شطرنج مازندران و خانواده هایی که به درستی به شما و مربیان دلسوز مازندرانی اعتماد نمودند، تبریک عرض می نمایم. (سیدحامد موسویان و باشگاه شطرنج نوین)

 عزیزان جابر کوچکی، رضا قنبرزاده، سیدخلیل موسوی، نازنین اکبری، محدثه علیجانزاده، مهرناز افتخاری، آذین وکیل پور، خاطره عزیزی، میترا حجازی پور، علی فقیر نواز و امیررضا پوررمضانعلی کسب موفقیت در مسابقات رده های سنی کشور را تبریک عرض نموده و موفقیتهای شیرین تر در عرصه زندگی و شطرنج را برایتان مسئلت دارم. (سید حامد موسویان و باشگاه شطرنج نوین)

 به همه ی دوستان هم میهنم که در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور شرکت کرده اند، خسته نباشید می گویم و آرزوی سلامتی و موفقیت برایشان دارم. (نیما جوانبخت - اصفهان)

 کسب مقام های کشوری را به همه ی دوستان اصفهانی از جمله امیرحسین بادکوبی، خشایار رجبی، کیانا عرب و شاهین زنگنه و نیز درخشش سایر دوستان اصفهانی از جمله عارف وصلی، سپهر مهذب، علیرضا آقایی، نیما شیرانی، امیرسالار عباسی، آریا یاوری، پرنیان عباسی، آیدا عباسی دنیایی، مهدیه نیک نداف تبریک عرض می کنم. (نیما جوانبخت - اصفهان)

 دوستان عزیزم امیررضا پوررمضانعلی، پویا ایدنی، علی فقیرنواز، مهدی حسینی پور، کاوه قاضی الشریف، امیرسالار جاویدفر، امیر کوثری نیا، سیدخلیل موسوی، سیدمحمدامین طباطبایی، درسا درخشانی، میترا حجازی پور، کیمیا مرادی، کسب مقام های کشوری را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک می گویم.  (نیما جوانبخت - اصفهان)

 استاد سید حامد موسویان، موفقیت خانم ها مهرناز افتخاری، خاطره عزیزی و آفایان علی فقیرنواز و رضا قنبرزاده را به شما و باشگاه نوین گیلان تبریک می گوییم. (حمید شریعت پناهی - به نمایندگی از بازیکنان شطرنج مازندران)

 شاهین جان کسب مقام سوم کشوری را به شما دوست عزیزم و خانواده محترمتان تبریک می گویم. (بیتا باقری - اصفهان)

 دوستان عزیز آقایان امیر کوثری نیا، کاوه قاضی شریف، پویا ایدنی، عارف وصلی، سپهر مهذب و برنا درخشانی و خانم ها مینو عسگری زاده، کیانا عرب و مارال غایبی کسب مقام های کشوری در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را صمیمانه به شما تبریک می گویم. با آرزوی موفقیت های روز افزون (شاهین لرپری زنگنه - اصفهان)

 دوستان عزیز آقایان نیما جوانبخت، امیررضا پوررمضانعلی، امیرحسین بادکوبی و خانم ها میترا حجازی پور، هانیه خلجی، کیمیا مرادی و درسا درخشانی کسب مقام قهرمانی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را به شما صمیمانه تبریک می گویم. با آرزوی موفقیت های بیشتر (شاهین لرپری زنگنه - اصفهان)

 جناب آقای ایدنی موفقیت شما را در مسابقات قهرمانی کشور و کسب مقام نایب قهرمانی را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک می گویم. (فربد پژوم - تهران)

 محمدامین جان موفقیت شما را در مسابقات قهرمانی کشور و کسب مقام قهرمانی را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک می گویم. (فربد پژوم - تهران) 

 جناب آقای قاضی الشریف موفقیت شما را در مسابقات قهرمانی کشور و کسب مقام نایب قهرمانی را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک می گویم. (فربد پژوم - تهران)

 جناب آقای جاویدفر موفقیت شما را در مسابقات قهرمانی کشور و کسب مقام نایب قهرمانی را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک می گویم. (فربد پژوم - تهران)

 کسب عنوان قهرمانی کشور را به دوست عزیزم استاد فیده امیررضا پوررمضانعلی تبریک عرض می کنم. (علیرضا بهاری راد - گیلان)

 گل های بهاری در کنار مدال های رنگارنگتان، رنگین تر شد. دوستان، قهرمانیتان مبارک باد. (پارسا صلواتی - تهران)

 کسب عناوین قهرمانی را به دوستان عزیزم پویا ایدنی، کاوه قاضی الشریف و سیدمحمدامین طباطبایی و همچنین به تمامی گیلانی های عزیز تبریک عرض می کنم. (امیررضا پوررمضانعلی - گیلان)

 کسب مقام قهرمانی در مسابقات کشوری را به دوست عزیز و با اخلاقم، استاد فیده امیررضا پوررمضانعلی تبریک عرض می کنم. (سیدمحمدامین طباطبایی و خانواده - تهران)

 کسب مقام قهرمانی و سومی در مسابقات کشوری را به دوستان اصفهانی خودم امیرحسین بادکوبی و استاد فیده شاهین لرپری زنگنه تبریک عرض می کنم. (سیدمحمدامین طباطبایی و خانواده - تهران)

 جناب آقای سیدخلیل موسوی کسب مقام نایب قهرمانی شطرنج زیر 12 سال کشور و راهیابی به مسابقات آسیایی چین را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نماییم. (هیات شطرنج لاهیجان)

 جناب آقای جابر کوچکی نونهال متفکر و اندیشمند، کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی شطرنج زیر 8 سال کشور و راهیابی به مسابقات جهانی یونان را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نماییم. (هیات شطرنج لاهیجان) [پیام دستیار مدیر : ضمن عرض تبریک به جابر کوچکی عزیز به اطلاع می رساند ایشان به علت هم امتیاز بودن با نفر دوم مسابقات بر طبق ماده 13 آئین نامه رقابت ها برای حضور در مسابقات جهانی می بایست در رویارویی انتخابی شرکت نمایند. اینجا]

 شطرنجباز نونهال گرانقدر آقای استاد فیده شاهین زنگنه موفقیت شما در مسابقات کشوری و کسب رتبه ی سوم رده سنی تان را به شما با تمام وجود تبریک عرض می کنم. امیدوار م که الطاف پروردگار حق تعالی قرین راه زندگی تان باشد. (سعید دادخواه - اصفهان)

 شطرنجبازان عزیز آقایان نیما جوانبخت و امیرحسین بادکوبی موفقیت ارزشمند شما عزیزان را در مسابقات کشوری از صمیم قلب به شما تبریک عرض می کنم و آرزوی فتح قله های بالاتر در شطرنج را برای شما آرزومندم. (سعید دادخواه - اصفهان)

 آقايان مهدي حسيني پور و پويا ايدني كسب مقام قهرماني و نايب قهرماني كشور را از صميم قلب به شما تبريك مي گويم. (سیداحمد دانشپور - کهکیلویه و بویر احمد)

 دوستان عزیزم امیرحسین و شاهین، کسب مقام اول و سوم قهرمانی زیر 12 کشور را به شما تبریک می گویم و برایتان آرزوی موفقیت های بیشتر دارم. (رادمهر قدیری - تهران)

 سرکار خانم درسا درخشانی کسب عنوان ارزشمند قهرمانی زیر 12 سال کشور را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گوییم. (پگاه قائم مقامی - تهران)

 کسب قهرمانی نوجوان کشور و عنوان استادی فیده را به دوست عزیزم امیررضا پوررمضانعلی تبریک میگم و امیدوارم به زودی استاد بزرگیش را ببینیم. (امیرکیا فکری - گیلان)

جناب آقای امیررضا پوررمضانعلی کسب مقام قهرمانی کشور در رده سنی زیر 18 سال را به شما و جامعه شطرنجی گیلان تبریک عرض می نماییم. (حامد کوچکی - لاهیجان)

امیر حسین بادکوبی و نیما جوانبخت عزیز کسب مقام قهرمانی کشور را به شما آینده داران شطرنج اصفهان صمیمانه تبریک می گویم. (پدرام ناظمی - اصفهان)

قهرمانی امیررضا را به وی و خانواده محترمش تبریک می گویم. (رضا عابدی - خمام)

دوستان عزیزم پویا ایدنی، امیررضا پوررمضانعلی، مهدی حیسنی پور و امیرسالار جاویدفر کسب مقام های کشوری را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم. (کاوه قاضی الشریف - تهران)

 تبریک به قهرمانان رده های سنی (وبلاگ کوشا جافریان) :  [اینجا]

برادر عزیز و با اخلاقم ... مهدی جان کسب مقام قهرمانی زیر 16 سال کشور را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک عرض نموده از خداوند برایت سلامتی و توفیق روز افزون را خواستارم. (محمدرضا خواجه حسینی - اهواز(

آقای امیررضا پوررمضانعلی کسب مقام قهرمانی کشور در رده سنی زیر 18 سال را به شما و جامعه شطرنج گیلان تبریک عرض می نمایم. (نیما قائمی - خمام(

امین جان مقام اول قهرمانی کشور زیر 10 سال را به تبریک گفته و برایت آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی را دارم. (رادمهر قدیری - تهران(



ارسال شده در مورخه : چهارشنبه، 11 فروردين ماه، 1389 توسط admin  پرینت
کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 غیرشطرنجی: و آخرین ایستگاه کنجکاوی!  [ يكشنبه، 15 مرداد ماه، 1391 ] 1778 مشاهده
 آرشيو رويدادهاي شطرنج سال 1392  [ يكشنبه، 23 تير ماه، 1392 ] 1017 مشاهده
 آرشيو: غير شطرنجي هم بخوانيد! (7)  [ دوشنبه، 6 مرداد ماه، 1393 ] 5045 مشاهده
 - گزارش دور به دور مسابقان بين المللي فجر  [ سه شنبه، 29 بهمن ماه، 1387 ] 1483 مشاهده
 سروده جدید استاد مومنی به مناسبت آغاز بهار  [ دوشنبه، 1 فروردين ماه، 1390 ] 3092 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب